2013. december 4., szerda


Taurus és Plejádok... 

Megérkezett a tél, vele együtt a "téli égbolt" is tele látnivalókkal. Számomra mindig is a hideg hónapok csillagai voltak a legkedvesebbek, sem a hó, sem a hideg nem riasztott el az észleléstől.
Korábban már elhatároztam, hogy nem csak lerajzolom a megfigyeléseimet, hanem fotózással is megpróbálkozom. Lassan, de biztosan haladok előre...
FujiS1500 gépemmel gyakorolgatok, csak később tervezek komolyabb gépet beszerezni, miután teljes mértékben megismertem és eltanultam a fogalmakat és technikákat. 

December első napján bár fogcsikorgató hideg volt, de végre derült ég, így lelkesen próbálkoztam a keleti égbolt megörökítésével. Az utómunkálatokban, az alapfogalmak és technikák megismerésében rengeteget segített Földvári István Zoltán, hálás köszönetem érte.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.